Sindre Beyer

Sindre Beyer er daglig leder i Try Råd i Try som er Norges største kommunikasjonsbyrå

Hva er byens merkevare? Hvordan er omdømmet? Få kan mer om de prosesser som leder frem til sterke merkevarer og godt omdømme for en bedrift, organisasjon eller by enn Try. Siden etableringen i 1998 har de gått fra å være et reklamebyrå til å bli et stort konsern med 350 ansatte innen kreativitet, strategi og teknologi. Grunderen Kjetil Try er konsernsjef og medier, men selskapet har nylig fått investerings giganten Ferd Capital inn som 60 prosent eier. Ferd eies i femte og sjette generasjon Andresen og konsernsjef er Johan H Andresen.

Stor politisk erfaring

Sindre Beyer som kommer til Harstadkonferansen er daglig leder og partner i Try Råd som er et av flere selskap i Try konsernet. Han er utdannet sivilmarkedsfører ved Handelshøyskolen BI og har mastergrad innen PR og informasjonsledelse. Han  har vært statssekretær og politisk rådgiver for Jens Stoltenberg. Han har jobbet med krisehåndtering og var sentral i kriseinformasjonen knyttet til tragedien på Utøya. Sindre Beyer skal på Harstadkonferansen snakke om hvordan byer og steder kan jobbe med merkevarebygging og strategisk omdømmebygging. -Det er et håndverk, men også innbyggernes rolle har betydning for hvordan byer omfattes. Byer må være god på mange ting, men kan ikke huskes for alle. De må gjøre noen viktige valg, sier Beyer.

Meld deg på her: