Ingvild Moen

Hvordan blir din bedrift en vinner i sosiale medier

Ingvild Moen, Norges ledende sosiale medier-ekspert, kommer til Harstadkonferansen

Ingvild Moen har jobbet med operativ og strategisk merkevarebygging i sosiale medier for mellomstore og store bedrifter siden 2009.

I 2014 ble hun kåret til Årets Sosiale Medier Personlighet på Social Media Days 2014 (Norges største konferanse om sosiale medier). I fjor var hun også nominert til Årets beste foredragsholder. Som eier av firmaet Resonate jobber hun tett med kunder som Orkla, DNB, Grilstad, JM Norge og Miljødirektoratet, samt holder ukentlig foredrag om ny teknologi, kommunikasjon og sosiale medier i inn- og utland.

Samarbeid

­– Jeg har bygd opp Resonate med et godt nettverk av gode bransjekolleger, og samarbeider tett med programmerere, designere, apputviklere, mobiltilpassere, bannerannonsemakere, tekstforfattere, kommunikatører, reklamefolk og community managere som alle bidrar med det de er gode på, sier Moen.

Ingvild Moen er den perfekte blandingen av strateg og praktiker. Med bakgrunn som lærer, og med en stor interesse for sosiale medier og digital kommunikasjon, har hun blitt en suksess som foredragsholder, strategisk rådgiver, og innholdsleverandør i alle sosiale kanaler. I dag stiller kommunikasjonsentusiasten med lang erfaring i operativ og strategisk merkevarebygging i sosiale medier.

Konkrete råd

Til Harstadkonferansen kommer hun for å gi oss konkrete tips om hvordan vi bør jobbe med sosiale medier i fremtiden. Ingvild leverer alltid foredrag av ypperste merke, og høster gode tilbakemeldinger fra sine oppdragsgivere.

– Gratulerer – i løpet av vår snart 20-årige tradisjon med KLF Fagforum har du levert det høyest rankede foredraget noensinne. 97,6% gir deg en sekser!!! Vi har hatt mange gode opp igjennom årene, men vi har aldri sett på maken!, skriver Finn Rasmussen, direktør for Kosmetikkleverandørenes forening (KLF), foreningen for produsenter og importører av kosmetikk for norsk forbruk.